maandag 14 juli 2014

Rainbow Loom PDF instructies: Koala Knuffelbeer

Deze schattig Koala van Made By Mommy heeft gediend als basis voor 4 ontwerpen van mijzelf: het pandabeertje, het konijntje, het hondje en het olifantje.

Dit zijn de eerste instructies die ik op papier maakte (al post ik ze nu wat later). Er staat veel informatie op het blad (ik wilde er ook geen boekwerk van maken) en jongere kinderen die dit project proberen zullen waarschijnlijk wel wat begeleiding nodig hebben (mijn zoons wel in ieder geval).

Het is de bedoeling om de instructies dubbelzijdig uit te printen en het A4tje daarna dubbel te vouwen tot boekje.

Bekijk ook mijn andere PDF instructies: het uiltjede minionhet panda knuffelbeertjehet olifantje (voor gevorderden)de ladder armbandstarburst armbandinfinity armbandtriple single armband en speciale editie: foto uitleg van veel voorkomende begrippen (heel handig om bij de instructies te houden).

Veel plezier ermee!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten